عشق کودکانهعشق کودکانه، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

روزهای مادرانه

بچه دوم آری؟!؟

1390/12/27 8:07
نویسنده : آرزو
4,273 بازدید
اشتراک گذاری

میدونم بزرگ کردن بچه سخته همش مسوولیته میدونم اگه بشه ٢تا همه چی ٢برابر شده و میدونم که فاصله سنی بچه ها باید زیر ٣ سال باشه چون بین ٣-٥ سال بچه ها حس حسادت خیلی قوی دارن و پذیرش بچه دوم واسشون خیلی سخته از طرفی اگه بیشتر از ٥ سال هم بشه درسته این حس کم میشه ولی ٢ بچه با فاصله  سنی ٥ سال انگار ٢ نسل جدا از هم رو بزرگ میکنی

همیشه دوست داشتم ٢ تا بچه داشته باشم تو تصوراتم همیشه ٢ تا بچه بزرگ که فاصله سنیشون کمه و با هم رفیقن رو داشتم ولی هیچوقت به بچگیشون فک نکردم الان که دارم فک میکنم حس میکنم خیلی خیلی سخته. از عهده اش برمیام؟ با اینکه تو تصمیمم مصمم هستم ولی از درون خیلی ترس دارم وقتی ازش حرف میزنم واکنشا خیلی متفاوته واسه بعضیا خنده داره واسه بعضیا گریه دار واسه بعضیا هم عجیب. انگار دارم هزیون میگم .

آخرش این منم که تصمیم میگیرم این منم که باید مسوولیت کارم رو به عهده بگیرم به کمک خدا بهترین تصمیم رو واسه زندگیم میگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)