عشق کودکانهعشق کودکانه، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

روزهای مادرانه

روزای پایانی سال 90

1390/12/23 16:26
نویسنده : آرزو
210 بازدید
اشتراک گذاری

عید داره میاد یعنی کمتر از یه هفته دیگه به آغاز سال ٩١ مونده

خیلی خوشحالم از اینکه امسال کنار دختر عزیزم سال تحویل رو جشن میگیریم امسال زیاد خونه تکونی نکردم هم واسه اینکه شاید خونه رو عوض کنیم هم واسه اینکه نیکی مجال نمیده وقتی خوابه از دلم نمیاد میگم کمتر سر و صدا کنم که خوب بخوابه وقتی هم بیداره نمیذاره کاری بکنم من جمع میکنم و اون میریزه خدا رو شکر میکنم که نه من نه همسری هیچکدوممون وسواس نیستیم میذارم نیکی هر ریخت و پاشی بخواد انجام بده گاهی خودم خسته میشم اما به خودم نهیب میزنم مادر حق عصبانی شدن نداره همیشه که بچه نمیمونه اگه تو بچگی ، بچگی نکنه وقتی بزرگ شه میخواد بچگی کنه . اینا رو میگم که یادآوری بشه

ولی در کل خوشحالم عید داره میاد حس تازگی و نو شدن . امسال همسری عید سرکاره پس جایی نمیریم همین یه کم باعث آرامشم میشه با این دختر بریز و بپاش من هر جا بریم بیرونمون میکنن

به امید روزای خوب آینده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)