عشق کودکانهعشق کودکانه، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

روزهای مادرانه

بهار

1391/1/23 8:30
نویسنده : آرزو
369 بازدید
اشتراک گذاری

من متولد پاییزم و عاشق پاییز با اون جشنواره رنگها

اما این روزا عاشق بهار شدم این روزا نیکی رو زیاد میبرم بیرون مخصوصا که خودش میتونه راه بره و منم کلی کیف میکنم هنوز اونقدر اعتماد نداره که تو بیرون از خونه دستم رو ول کنه ولی من عاشقشم و عاشقونه دستش رو میگیریم و آزاد و رها به دنبالش میرم

خدایا این کارای کوچیک اما با لذت زیاد رو ازم نگیر هنوزم مثل بچه ها پارک رو دوست دارم فقط به خاطر هیاهوی بچه ها

چند وقت پیش یکی با هام درد دل میکرد میگفت از فشار زمونه خسته شده و داره دچار افسردگی میشه گفتم چقدر با بچه ات وقت میذاری ؟ گفت زیاد وقت آزاد ندارم اما گاهی میبرمش بیرون

لهش گفتم اگه لذت با بچه بودن رو حس کنی همه مشکلات فراموشت میشه با بچه ات برو چارک باهاش بازی کن باهاش بدو و به هیچی جز اون فکر نگن بعدش با هم بستنی بخورید واقعا هیچ لذتی به این نمیرسه جالب بود که میگفت الان هم پسرم خیلی بیشتر دوسم داره هم خودم عاشقش شدم و هر وقت بستنی میخورم یادت میکنم هر وقت هم دلم گرفته بستنی میخرم

خدا رو شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)